fredag den 25. september 2009

Hej. Erhm. har ik været i skole idag. - jeg gad ik ._. .....Men men.. eh.. Skal snart ha hund!! jeg glæder mig meget. - jeg skal nemlig tage billeder af den, lave hjemmesiden til den, og til udstilling med den. Blir fedt!
Idag rejser jeg til Bornholm, HELT TIL SØNDAG!!!!! Jeg kommer fandme til at savne Joy. og Maya. Fik desværre ik sagt farvel til Maya idag. Hun har ik flere penge på mobilen. DUMME MAYA! Så kan ik skrive med hende imens jeg er på Bornholm! - men okay, så er det godt jeg tager min computer med! På Bornholm skal jeg besøge min onkel og hans kæreste, de har lige købt hus derover. Grunden til de har købt hus derover, er fordi min onkel arbejder på TV2 Bornholm. det er ret nice, han er vært for en udsendelse der hedder "Blink", og så er han fotograf. Han har det fedeste kamera, som jeg bare MÅ eje! Nåh, men.. Jeg kommer nok til at kede mig en del derover. Heldigvis har de en hund, så håber jeg bare den er med derover! Ih! Gid jeg måtte tage en med derover! SERIØST! Så skulle det være Joy, Maya, Minna eller Pernille.

Jeg savner min piercing i læben, enormt meget! .......Okay, i får lige min historie. I sidste uge var jeg i Tjekkiet med skolen, da vi kom til Prag, måtte vi selv gå rundt, fikl så lavet en piercing i læben! Den kostede 250 KRONER. meget billigt! men. havde jo ik fået lov at lave den, så da jeg kom hjem, sagde min mor bare "Den er da grim" men hun sagde ik jeg skulle pille den ud. så tog jeg til fest. da jeg kom hjem fra festen, sagde hun så jeg skulle pille dne ud! jeg nægtede det, og så blev vi ellers bare mega uvenner, fucking lort. Hun sagde, at hun synes jeg skulle tage resten af 8. klasse på efterskole eller i Sorø (der bor min far). men okay, dagen efter kom hun ind og sagde undskyld, og nu er vi ok venner igen. sååå. det er jo godt!
Jeg glæder mig ogs til d. 3 Oktober, skal i Kongens have, med en hel masse her fra Frederikssund (alternative!) det blir fedt. Og så skal vi lige et smut ind på The Rock (hvis jeg kan nå det!) og hilse på dem fra Levitation, håber jeg kan nå at hilse på dem! Nåh.. men.. skal følges med Maya og Joy hjem (sikkert også flere) og så tager Joy med hjem hos mig og sover, UH, haha, det blir fandme hyggeligt. glæder mig! (:

Nåh. kan være jeg skriver senere. haha. hejhej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar