lørdag den 26. september 2009

Hej. Lige nu sidder jeg på TV2 Bornholm, ret blæret. (synes jeg selv) . Har været ude at filme en Dart konkurence, sammen med min onkel. Det var sjovt at se/prøve det. Nu sidder min onkel og klipper det hele sammen, det er han ret så god til.
Her er nu meget dejligt på Bornholm, og jeg elsker min onkels hus. Igår da jeg var ude at gå med Zille (min onkels kæreste) og Maggie (deres hund) så vi en ugle! Okay, klokken var ogs halv 1 om natten da vi gik. det var vildt fun, og mega mørkt! Så så vi pludselig dens øjne, det var godt nok sjovt. Første gang jeg har set en ugle i naturen!
- Mmh, jeg elsker kakao o.O
Nåh, men.. jeg glæder mig nu ogs lidt til at komme hjem, det er heldigvis på søndag xD
Blir fandme godt at se Joy igen, savner hende virkelig meget. Hun får en ordenlig krammer, på mandag!! <3
Det er bare lidt trist. Amanda og Katrine tager på skole rejse på søndag eller mandag, kan ik huske. MEN, nu får jeg dem jo så ik at se i en hel uge ): øv øv!

Igår var der fest på Kalvøen, jeg ville vildt gerne ha' været med. tror der skete en masse.. Men istedet sad jeg hos min onkel, med hans hund på skødet, og snakkede med familien, hmm.. Det var nu sjovt nok! - skal måske også herover i efterårsferien, men kun måske. FOR, der har de nemlig fået deres heste herover, så skal over og passe/ride dem, det glæder jeg mig nu lidt til. skal helt selv tage derover. UUH! Fun fun.
Håber jeg kan få nettet til at virke på min egen computer, hjemme hos min onkel. ellers.. DØR JEG........ Nooot! Kunne bare være meget rart.
OMG. igår læste jeg mine lektie til på mandag! -
Det ligner mig ellers ik, men det snakker vi ik noget om, SCHH!!

Okay, men.. tror jeg vil smutte nu.. kan være jeg skriver senere, xD
Hejhej.

1 kommentar: