mandag den 28. september 2009


HEJ. Idag har jeg ik været i skole. Jeg har det dårligt. eller, ik så meget mere, MEN ALLIGEVEL! <3 SKulle ned og købe cola, mælk og boller, og så kørte jeg lige ned på stationen, til Joy, og så ned på Bløden. KÆFT det var godt at se Joy igen! Skønt skønt. Idag har jeg: Sovet, stenet med mit kamera, lavet video, stenet facebook og speek, været nede på stationen, på Bløden, været i Netto, og CYKLET! yay! Cola<3 Arj, har været lidt meget hyper, da jeg kom ned på bløden. Vi var, Joy, Johanne, Katja, Jonas, Annemarie og jeg! Ik så mange, men det var super hyggeligt alligevel. Jeg savner Katrine og Amanda, SYNES GODT I KAN KOMME HJEM FRA LEJERSKOLE, bah!
Lige nu sidder jeg og er ved at lægge en video, fra bløden, ind på youtube, HAHA. og æder pistacie nødder, mums. mmh. OG jeg hører musik! - Nirvana!! <3
<3> ---> Hjerte med pik! MAYA! <3

Nåh. ved ik hva jeg ellers skal skrive, HEJHEJ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar