lørdag den 24. oktober 2009

NU.. Godnat for'fa'en!

Bring Me The Horizon (BMTH) var for fede i mandags, omgomgomg!!!!! Jeg trykkede Lee's hånd *stolt* .. jeg vil gerne være kendt o.O .. *dør* men.. CAN'T. og jeg er ret sur over jeg ik må komme til obscene imorgen.. DET VIL SÅ SIGE. jeg ikke kommer? ): ..når jeg får taget mine extentions ud, farver jeg mit hår blåt, grønt og pink. bare.. LOL. jeg stener meget.. og nu mener jeg det.. GODNAT.

Lige en ting jeg vil tilføje;
okay. JEG HADER MIT HUMØR FOR TIDEN, OMGOMGOMG.
jeg HADER (nogen) forandringer! Kunne dø over det, man!
jeg HADER, at tude omg.
jeg HADER, at blive irreteret over småting.
jeg HADER i det hele taget bare, at blive irreteret!
jeg HADER når nogen/en/et dyr dør/blir aflivet!
jeg HADER når folk forlader mig.
jeg HADER, at jeg ikke må få piercinger!
jeg HADER når folk ikke kan fatte hvad jeg mener!?
jeg HADER min fars personlighed.
jeg HADER (nogen) drenge.
jeg HADER folk der prøver, at overtale min kæreste til lort.
jeg HADER.......meget, ok!? dørdørdørdør.


Sov godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar