onsdag den 21. april 2010

Nej okay, tog ikke med til hundetræning. Selvom jeg er alene hjemme må jeg ikke være sammen med nogen.. HVORFOR! Har sagt nej til både Christoffer og Minna nu. Spasser mor jeg har..
Lige nu sidder jeg og hører Kiss Kiss Kiss, og skriver med Jones og Sarah. Keder mig lidt. Håber, at jeg snart ser folk igen, savner dem.
Overvejer snart, at farve mit hår igen.. Helt sort, og så køber jeg nogen blonde extentions, som jeg farver blå eller sådan noget. Så det blir pænt nice. magter ikke farve mit hår rødt mere, farven ryger hele tiden ud!
Jeg håber virkelig, at min dejlige kæreste må tage hjem til mig imorgen! ellers kommer han jo fredag.. han har en overaskelse med til mig, er virkelig spændt!
Oh god, har lige snakket med HC.. Han kommer ikke imorgen. ævs. - men fuck han snakkede meget! haha, han er så dejlig. Han var på vej hjem til Thomas, PÅ CYKEL. der er altså lidt langt. haha!
I weekenden skal jeg ha' taget nogen billeder til When Im Dead, skal være "model" på deres band t-shirt. Glæder mig rigtig meget, og håber de kan bruge billederne, ville ihvertfald være enormt fedt! Så vil jeg gratis med til deres koncerter, og ha' nogen af t-shirtsne! Helt klart.
Damn, jeg ved ikke hvad jeg mere skal skrive. Jeg sidder og laver alt muligt andet istedet for, at skrive.. Det har virkelig taget mig lang tid, at skrive det her lorte indlæg! Skriver måske senere. vi sås.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar