fredag den 23. april 2010

Nu sidder jeg her, har lige sat hår, skal til at cykle ned på stationen. Minna kommer ned og chiller med mig, og så skal jeg med hende ned og købe smøger. Tja, det blir dejligt, at se hende igen. HC kommer desværre først klokken 16, hvilket er noget lort! Hader det. Vejret er gråt og kedeligt, og det blæser, rent faktisk gidder jeg ikke cykle ned på stationen, for ved, at min hår blir ødelagt, og så føler jeg, at mine extentions er ved, at falde ud. - hader livet nogen gange.
HC "overraskelse" blir sikkert heller ikke til det helt store, som vi begge havde håbet pga. vejret. Han ville ha, at vi skulle ha gået ned på stranden, men altså.. så må vi bare gøre det hjemme hos mig. Sådan er det..
Jeg sidder og hører Johnny Deluxe. Har fandme ikke hørt dem i 100 år, men så fik jeg pludselig lyst, ha. Hmm, jeg skal også til, at gøre klar til, at smutte. Ville bare lige skrive lidt, kommer nok først til, at skrive mandag aften eller tirsdag. Maybe maybe. Vi ses.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar