torsdag den 27. maj 2010



Okay, nu kan jeg offentligøre det her.. Jeg skal flytte til Qatar, som ligger ved Saudi Arabien. Kommer kun hjem hver tredje eller anden måned (og er kun hjemme en måned af gangen), min papfar fik en email igår om, at de gerne ville ansætte ham, det eneste der skulle komme ivejen for det, er hvis min papfar ikke til tilfreds med lønnen, men det tror jeg ikke lige sker. Det er et kæmpe amerikansk firma, som han skal arbejde for.. De er blevet ansat af en meget rig olie mand, som vil bygge et kæmpe stort hospital, til 3 milliarder. Det passer mig nu meget godt.. eller ikke. Jeg kommer til, at savne alt og alle.. Jeg mister jo Minna, Sarah, Christoffer, og alle de andre.. Mister min dejlige halvpart, MISTER DANMARK. Troede aldrig, at jeg skulle flytte fra Danmark, omg. Men det er heldigvis kun et år, så skal jeg ihvertfald hjem, men så skal jeg bo i Sorø måske. Min mor og papfar blir måske dernede i to år? oh my god. Men nu har jeg sagt det, det som jeg ventede på, at få svar på, den store forandring. Det er jo sindsygt. HC skal måske med os derned, til Qatar. Han er lige gået ud af skolen, så det passer jo skide godt. Vores katte og hunden skal heldigvis også med.

Manne, taget 23/5 - 2010 Titania, Hermia, Gefian, taget 23/5 - 2010

Min weekend har været okay, været hjemme hos HC og så var Thomas der også, det var hyggeligt. Thomas og HC snakkede, og jeg fjollede rundt med 3 store Broholmer hunde og en lille Petit Brabencon. Fik taget en masse gode billeder af dem. De er bare nogen virkelig skønne hunde, især den lille, Manne. Han er bare sååå skøn! Men nu vil jeg smutte.. HC ligger og snork sover, og jeg har virkelig lyst til en smøg.. NÅÅRH JA, min mor ved godt, at jeg ryger nu.. dejligt. ^^ Hejhej!
PS. Billedet af Broholmerne, er ikke særlig godt, da jeg måtte gøre det større, og kvaliteten blev bare mærkelig. ._.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar