fredag den 14. oktober 2011

Drama Queens.

ok..... var til halloween fest på skolen igår.. og jeg er lige skyld i, at 4 mennesker måske er blevet smidt ud.. okok.. jeg kommer op på mit værelse, og der stinker af røg, jeg sagde det simpelthen til en lære fordi, at jeg ikke vil ha at lærene skulle tro, at det var mig og min roomie.. GOD! der var en masse vildt drama, jeg blev svinet til, og så truede jeg en af dem med, at jeg ville skære pikken af ham, hvis han ikke holdt op med, at være så flabet.. damn! tog så hjem igår aftes, har det af H til, og de fire jeg havde stukket var jo stik tosset på mig, og det kunne mit lille hoved ikke lige holde ud. Heldigvis ringede mine dejlige veninder her for lidt siden, og fortalte at hele skolen støttede mig, og at de altid vil være der for mig.. love you girls!

Mine veninder har lige ringet og fortalt, at ham jeg truede er helt ude nu, og de tre andre er kommet på en tænke pause.. jeg ved ikke om jeg skal håbe på de kommer tilbage, eller at de ryger ud. de hader mig jo helt vildt nu. Åh gud, jeg har det forfærdeligt. er helt splittet! - på den anden side, har vi ikke gået der så længe, såååå!?

Well, jeg elsker mine tøser, og vil altid gøre det <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar