søndag den 25. marts 2012

50'års med mere

Emma, Mig og Annamaria til min papmors 50'års

Jaa, min weekend har været totalt festlig og druk på druk.

Fredag:
Min papmors fødselsdag på Støvlet Katrine(Støvlen), god mad, søde mennesker og en masse vin. Ja, jeg blev ret fuld af alt den vin! Det var lidt pinligt, men sådan er det jo! Derefter en tur i byen, møde flere søde mennesker og så tilbage igen til mega god natmad, og nogle virkelig fulde mennesker!
- tja, vil også lige sige noget, dog uden, at detaljere det. Jeg har fået en ny lysestageting ;-)

Lørdag: Mathias' 18'års, igen sammen med en hel masse skønne mennesker og især min søde søster, Annamaria! Well, vi tog så i byen efter lidt opvarming, jeg plukkede nogle påskeliljer sammen med Marie, derefter gik de andre på 7'eren og Annamaria gik op til min mormor med blomsterne, fik noget mad og snakkede lidt med hende. Derefter gik turen da hen til 7'eren! Der sad vi ellers bare og hyggede, det var fedt. Selvom der ikke var særlig mange mennesker, så havde vi lidt vores egen fest! Vi var først hjemme ved en 5 tiden. Kan huske, at jeg gik og diskuterede med Annamaria og Magnus hvad klokken var da vi gik hjem. Vores ure sagde noget helt forskelligt. Lorte sommertid! Men det var sjovt.
- tja, igen kom jeg hjem med noget. Dog noget hvor jeg tænkte "hvorfor fanden har vi slæbt den her med hjem!?" tror bare den skal ud til vejen igen, den fylder og er beskidt! ;-) 

Tja, min søndag har bare stået på brunch med familie og venner da min papmor jo har fødselsdag, og det er faktisk idag hun er blevet 50, stort tillykke til hende! Men altså, Annamaria og jeg skulle gøre klar til brunch med syge tømmermænd, det hjalp dog lidt på det da man fik noget lækkert, at spise. Røræg og det hele! Igen fra Støvlen! Mmmh... Har også sovet lidt til middag. Det var ikke så ringe igen! Nu glæder jeg mig bare lidt til, at komme hjem til Høng igen. Og så går der lige 4 uger før jeg er i Sorø igen, shit shit shit. Skal nemlig blive i weekenden på HE, og så onsdag rejser jeg til Qatar, i en lille uges tid, i påskeferien.. OG DET GLÆDER JEG MIG TIL! At se min gamle mutter igen, og lille Bassi'hunden. Og selvfølgelig også Klaus. Det bliver fantastisk. ;-)

Jeg tror ikke, at jeg har mere spænende, at fortælle i denne omgang. Måske skulle jeg tage mig noget mad og sætte mig ud og nyde solen. Den er jo fantastisk idag! Jeg kan mærke sommeren komme nermere, og jeg elsker det!

Ses! ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar