søndag den 18. marts 2012

Av av

Sorø er en død død død by! Det er godt nok ved, at være irriterende.. Men jeg har da fået hygget mig med min daddy idag, vi har set film og spist pandekager, så det var rigtig hyggeligt! Jeg har fået en skade i mit knæ, aner ikke hvad jeg har lavet, men det gør f***ing ondt, kan ikke gå normalt op af trapperne.
Ville forresten også lige sige noget imens jeg husker det! I påsken, der skal jeg til Qatar! Ned og besøge min kære mor og hendes mand og min fantastiske hund, Bassi! Jeg glæder mig godt nok meget, bortset fra de 8 timer alene i et fly. Ej, jeg er rigtig træt, det er godt nok irriterende. Klokken er også halvmange, men jeg har sovet hele dagen, så forstår det ikke. Jeg faldt også i søvn lidt for aftensmaden, på sofaen imens jeg så for "For Lækker til Love" ...Haha.

Nej, men altså. Godnat derude! og sov fantastisk! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar