søndag den 18. marts 2012

Kunsten i at være kunstner

Dette billed er hvad jeg har brugt det meste af min dag på. 18-03-2012



Jaa. Som i kan se, så kan jeg lide at male og tegne. Jeg syntes nu ikke selv, at jeg er HELT så god, som jeg gerne vil være, men det er fint nok! Det er pisse svært, at male. Man kan ikke viske en streg ud hvis man får sat den forkert, man kan nogle gange male den over, men det vil for det meste ødelægge farvespillet. Så det er bare om, at være sikker på hvad man gør og vil, før man gør det. Det jeg hader mest ved, at male er at man skal bruge flere forskellige pensler, jeg haaader det og så skal de hele tiden skylles eller dyppes i maling. Det er nu nemmere med en blyant, den skal ikke dyppes i noget. Tja, men jeg elsker alligevel, at male. Det tager lang tid, men det giver en en masse tid til, at slappe af og tænke i. Især på sådan en søndag hvor vejret er gråt og man kan høre regnet på tagvinduerne. Det er fantastisk.

Wuuhu, mit stretch i det andet øre er nu også oppe på 14mm, så nu er de ens, det er så fantastisk. Det har jeg ventet længe på, og det ser mega lækkert ud! Love it! 
Jeg tror måske, at jeg vil hente mig noget, at spise og derefter ligge og se noget tv på sofaen. Skal også have pakket, det er jo søndag, hvilket vil sige.. HØNG EFTERSKOLE <3 Det er altid rart! Og der er kage til forfriskning.. Jeg burde ikke spise det, men kan ikke lade være, det smager virkelig godt jo. Shit, jeg er slik sulten lige nu. Såååå, måske jeg skulle daffe ned og hente noget guf, og derefter stene tv. God idé Mille! 

Såå.. See ya laterzzz!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar