lørdag den 17. marts 2012

Tømmermænds afslapning


Årh, tak for igår. Det var godt nok hyggeligt, selvom der da godt nok var nogle som blev fulde?! Jeg blev først sådan rigtigt fuld da jeg kom hjem, så endte med, at gå ind og vække min søster, fordi det syntes jeg åbenbart var sjovt. Haha! Ej, det var en rigtig hyggelig aften. Idag tror jeg bare jeg skal slappe af, måske være sammen med Gwen og så skal jeg altså ha fundet mig en gallakjole! Det er dælme svært. Jaaaaaaaaa. Nå men altså, jeg ved nu egentlig ikke rigtig hvad jeg mere skal skrive. Jeg ligger bare i min seng og har gjort det i alt for lang tid, så burde stå op. Jeg faldt i søvn med min bærbar på skødet i min seng igår, så vågnede klokken halv ni og havde ondt i hele kroppen fordi jeg havde ligget i samme stilling i flere timer. Jeg har også psyko ondt i knolden, og min mave, damn. Tak for det alkohol, tak. Hm, kom lige i tanke om, at jeg nok også skal et smut op forbi min dejlige mormor!

Nååååååå, kan jo være, at jeg skriver  noget mere senere, men ligenu er jeg faktisk ret lost i hvad jeg skal skrive. Well, hør den her fantastiske sang! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar