søndag den 6. maj 2012

Dagen igår og idag

Jeg fik sovet  lidt da jeg havde skrevet det tidligere indlæg, men da klokken blev halv 7 om morgenen syntes Michella, at hun skulle komme op og vække mig, da hun ikke var gået i seng endnu, og jeg sir' jer, hun var sprit stiv! Det var så sjovt, gud hvor jeg dog bare elsker hende. Well, fik hurtigt sendt hende ned i stuen igen, da hun ville have at jeg skulle stå op for at hjælpe med, at gøre rent, hvilket jeg ikke lige var i stand til. Jeg var selv ret beruset, jeg mærkede faktisk først alkoholen da jeg havde sovet lidt og vågnede. Jeg gik ned for, at hente chips og lige snakke lidt (eller jeg blev tvunget af en af Oli's venner og Michella!) og damn, jeg var beruset der. Ellers havde jeg ikke kunne mærke noget hele aftenen, totalt mærkeligt. Ej, men for pokker. Sikke en dejlig dag/nat/morgen! Fantastiske mennesker allesammen. 

Idag har jeg bare slappet af med Michella, og så har vi fræset bagstive rundt på vores knallerter og set dumme ud, det har været hyggeligt. Og ædt kebab! Nom nom! Det var godt.
Imorgen skal jeg ud og ride på Michellas hest, Markus. Jeg glæder mig. Det er snart længe siden jeg har siddet på en hest. Tror det er 5 måneder siden!? Det er helt forfærdeligt. Så det bliver fantastisk, at komme op på hesten igen! ;-)
Noget helt andet, månen er fantastisk smuk idag. Jeg har prøvet, at tage billed af den, og tror de blev OK! Kan være at jeg uploader et af dem senere!

Nu vil jeg altså bare ligge mig og putte på min sofa, imens jeg ser film og spiser nogle chips (hej tykke</3)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar