tirsdag den 15. maj 2012

Overlevelses tur: part two

fik så aldrig lige skrevet.. men nu har jeg tid!

Overlevelses turen var vild!
Jeg kom jo som sagt i gruppe med Sofia, Maria og Buch (Joakim). Vi blev sat af lidt uden for Sorø, og så stod vi ellers bare der og vidste ikke hvad vi skulle. Vi gik ca. 4-5 km forkert, så vi endte med at tage bussen lidt (HOVSA).. Så var vi lige på McD i Slagelse, mums! Vi var også lige et smut hjemme forbi Sofia, det var også hygge. Hun har en monster sød kat! Vi sov hos Buch's grandkusine, og de havde otte heste og et lille føl. Årh. Det var dejligt. Elsker jo heste! Vi havde det fucking grineren. Vi fik grillpølser, pommes og juice! Det var virkelig fråderen. Vi sad også og så tv og hyggede. Vi sov godt nok på gulvet på vores liggeunderlag, men stadig inde i varmen!
Næste dag fik vi krydreboller FUCK, jeg elsker krydreboller!!! Og så skulle vi ellers gå. Turen gik tilbage til Høng, og det var godt nok meget hårdere der end det var dagen før! Men det var fedt.. Man har det bare mega sjovt, og man er klam og ulækker, fuck. Det var den mest sjoveste tur jeg nogensinde har haft. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg mere kan forklare om turen, jeg tror lidt, at man skulle ha været der :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar