torsdag den 3. maj 2012

Woop woop








Godt humør og godt vejr, det kan man sku da kalde det her! Denne sang er for dejlig, og så skinner solen. Eksamerne er overstået i denne uge, og der er forlænget weekend. Det er da bare fantastisk! Lige nu sidder jeg dog og skråler til "somebody that I used to know" og venter på Michella får fri fra arbejde, så jeg kan smutte hjem til hendes søde mor med hende. Hendes lillebror skal nemlig konfirmeres imorgen. Det bliver totalt hyggeligt! Jeg glæder mig til, at tilbringe nogle dage med søde Michella, hende har jeg godt nok savnet da! Jeg har faktisk lidt stress på kom jeg lige i tanke om. Michella har fri imellem 21 og 22 og jeg har ikke pakket endnu, og har heller ikke lige tjekket om knallerten kan køre. Haha. Så jeg tror, at jeg vil smutte igen. Ved godt, at der ikke lige var så meget "kød" på denne gang. Meen.. har nogle billeder i kan kigge på! Har nemlig lige haft "egotrip" ;-) 







LOVE MY LIFE. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar