tirsdag den 12. juni 2012

Flyin Dane



Jaa, nu har jeg jo fået min hest. Det gjorde jeg i lørdags. Han tog det nu meget pænt, men i starten rystede han meget, svedte helt vildt og vrinskede. Han var ikke helt tryg med det.
Søndag var jeg ude og ride på ham, det klarede han også fint, men da han hørte nogle heste ride forbi udenfor, blev han igen bange. Ellers var han glad, og han var faktisk så glad, at da jeg gallopperede på ham, lavede han et lille hop, så jeg var lige ved, at ryge af! Men jeg blev hængende og hoppede selv af, da han så stoppede op, haha. Da jeg så skulle trække ham på fold igen, skulle vi over sådan en lille bro som går over en å, og der lå så ænder under, de blev bange, og så blev han fandme også bange for dem, og jeg snublede over en sten, men ville jo ikke give slip på ham, og han hev i trækketorvet som er lavet af nylon, så hele min højre hånd og noget af venstre er fyldt med brændvabler! Sikke en første dag med ham, haha.
Men jeg er stadig glad for ham, og glæder mig til, at komme hjem til ham! Min lille basse dreng!

Flyin Dane (Fabian) <3


Ellers har jeg været oppe i mundtlig engelsk idag! Jeg fik et stort 7 tal. Det er vel fint nok, men havde dog håbet på bedre. Syntes det gik virkelig dårligt. Skidt pyt :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar