søndag den 3. juni 2012

Jeg er overlykkelig!

Ohhh yea. Har ikke lige haft den helt store tid til, at blogge! Nu går vi jo eksamerne i møde, NICE. Jeg håber da i det mindste, at jeg får over 4.. Tror bare ikke det sker i fysik og HISTORIE. Hader det virkelig. Men altså. Ja, jeg har det godt og er lykkelig. Kan fortælle jer noget som er 99% sikkert!! Jeg er meget snart heste ejer! Det er så mega monster fucking (undskyld sproget) fedt. Jeg har ventet hele mit liv på det her og endelig syntes mine forældre, at jeg er "gammel" nok og har bevist overfor dem, at jeg er "voksen" nok til, at tage ansvar for sådan et stort dyr. Det værste er nok, at det først er gået op for mig her for en halv time siden, at jeg egentlig skal ha' hest. Så nu kan jeg ikke sove pga. alle de sommerfugle jeg har i maven af glæde. Jeg er over lykkelig! Han kræver en masse arbejde, men jeg er totalt frisk på det! Jeg kan virkelig godt li når man har en hest, som kræver træning, så lære man også meget mere end når man bare rider på en hest, som går af sig selv og ved hvor den skal hen. Ohh, har faktisk ikke engang fortalt jer hvad lillemanden hedder! Han hedder Flyin Dane, men hans kælenavn er Fabian (hvilket også lyder bedre eftersom han er en vallak!) 
Og her er så et billed af miraklet som snart er i lille Sorø hos mig!
Btw lækkert fjæs Mille (y)

Ellers så laver jeg sku ikke det store (undskyld sproget igen), har bare været i Gilleleje og ride sammen med far og Michella, og derefter hjem og hygge med Michella som er totalt besat a Vampire Diaries. Syge kvindemenneske!<3 Men du ved jeg elsker dig. Kys. 
Imorgen skal jeg bare være herhjemme og lave eksameforberedelse, yay. Haha. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg ellers kan fortælle jer. 

Jeg skriver snart igen. 
BIG LOOOOVE. 



TELL ME BABY THAT YOU LOVE ME!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar