fredag den 22. juni 2012

Tirsdags og strandtur


Nåede ikke lige, at skrive så meget andet igår end om mine karakterer. 
Igår var jeg ellers på stranden med en masse skønne mennesker her fra HE. Vi cyklede ud til Mullerup Strand fra Høng af, der er ca 7km, det var hyggeligt, men turen hjem igen var overdrevet hård! Der havde vi også modvind! 
Men det var hyggeligt, vi lå og solede og snakkede og hyggede, det var totalt hyggeligt. Det kommer jeg altså til, at savne. Selvom jeg også lige ødelagde min cykel. Hvilket er noget lort, vi skal nemlig ud og cykle 40km onsdag, for så at cykle 40km tilbage til Høng igen fredag! Det bliver OVERDREVET hårdt!

Ellers har jeg glemt, at fortælle at tirsdag var vi i Slagelse og shoppe ind til Roskilde Festivalen, og derefter tog Thea og jeg hjem til mig i Sorø, for at købe alkohol. Og jeg siger dig, at jeg er klar til Roskilde! Det bliver VILDT. Selvom de lover regnvejr, så overlever vi nok! og så skal vi være med i fodbold tuneringen, dog skal jeg være cheerleader.
Og så var Thea lige ud og prøve Fabian, som i kan se på billed 2. :-)




Og så er det idag at der er en uge tilbage på HE :( Og dette er den sidste weekend, det er mega ØV.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar