tirsdag den 3. juli 2012

HE afslutning, lyn nedslag, Roskilde og GRATIS menucard!



I Fredags sagde vi farvel til HE, aldrig har jeg grædt så meget fordi man skulle sige farvel til en skole, hold kæft hvor var det hårdt! Ikke nok med det var vi jo på cykeltur, og skulle cykle ca 40km i onsdags og 40km tilbage igen fredag (fra Høng til Næsbycenteret og tilbage igen) på vej hjem cyklede jeg i en gruppe på ca 10-11 stykker, kun tøser, og vi havde det totalt fedt, trods mega meget regn og torden, da vi er ca. 6-8km fra Høng, har regnen taget enormt til, men vi tæller hvor langt væk tordenen er (en kasse øl osv, you know) og den var ca 3km væk, da vi kommer til en strækning hvor der er mark og på midten af strækningen er der en busk med et lille træ. Vi tænker "vi kan sagtens nå over!" så vi cykler, stadig glade og i godt humør! Da der pludselig slår et lyn ned ca 3 meter fra os ude på marken, jeg ser stødet gå fra midten af mit styr ud til min venstre arm, og så kan jeg ellers ikke huske mere før jeg sidder i vejkanten med Ann og ligner en hundehvalp imens jeg forklare hende, at jeg blev ramt af lynet. Alex og Camilla kommer hen og hiver os med ud på marken hvor vi ligger. Det hele er et stort vandbad, jeg prøver at tænde min telefon, som næsten var gået tør fra strøm, det regner så meget, at jeg dårligt nok kan få ringet vores lære (Conny) op (touch telefoner og regn er ikke en god kombi!) men jeg får ringet hende op, og råber at vi er blevet ramt af et lyn og ligger ude på en mark nær Solbjerg (tror jeg) hun kan ikke høre hvad jeg siger, og jeg kan ikke høre hvad hun siger, men hun forstår det så til sidst og vil komme med det samme. Vores cykelgruppe er blevet splittet op i to. Jeg lå ude på marken med Camilla, Alex, Ann, Sarni og Ida.. Hvor var de andre mon? Der køre nogle biler forbi os, men de stopper ikke trods vi står og vinker, og der ligger 5 cykler smidt i vejkanten! Endelig kommer der en bil, som vi får stoppet, han ringer så til vores lære igen for at forklare helt præcis hvor vi er. Han tager nogle af os ind i bilen, og ringer til hans kone så hun kan komme og vi andre kan komme i læ. Vi køre lidt op af vejen og ser de andre, og nogle af vores lærer kommer. Alle græder og er i chok. Vi fik alle stød fra lynet, og var 3 meter fra at være døde. Da vi kom tilbage på skolen kom der en ambulance og vi alle blev undersøgt, ingen kom noget til. Shit, en oplevelse. Jeg troede virkelig jeg skulle dø. 
Ligemeget hvad, så elsker jeg sku HE. I er de bedste! - Og sikke en afslutning vi fik!
Bente har fået det til, at lyde som om der ikke skete noget.. Men tjek det lige alligevel, det er lidt grineren :-) :
http://www.tv2east.dk/artikler/elever-taet-paa-blive-ramt-af-lynet 

Nå, men lørdag startede Roskilde Festival. Thea og jeg sad i kø fra kl 11 ca. Det var fucking nice, og kl 18 gik det løs! Vi ligger i L104, og det er for vildt! Jeg elsker Roskilde Festival, det er virkelig fedt! Dog er jeg lige hjemme da jeg trængte til et bad og en god søvn. PLUS Michella faldt af hesten i lørdags og kom slemt til skade, nu sidder hun i kørestol, dog har hun HELDIGVIS ikke brækket noget, men har meget slemme smerter! :( Puha, sikke noget. Så skal hjem og besøge hende i dag. 
Tror jeg tager tilbage til pladsen iaften eller imorgen! Nu vil jeg snart til, at smutte. Skal ud til min lille Fabian som jeg har haft svigtet i 2 uger :/ savner ham, det lille kræ.
Jeg skriver mere så snart jeg kan igen! 

LOOOOOVE! <3


PS. tjek lige dette ud. Jeg har mulighed for, at give jer et GRATIS VIP kort fra menucard, prøv da lige og tjek det ud! Jeg er nemlig blevet ambassadør derinde, og kan kun give jer det indtil den 31 Juli :-) så fyr den lige af, det er ganske kvit og frit!
Det eneste du skal gøre er at klikke her !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar