mandag den 6. august 2012

Jeg har FØDSELSDAG!!

Idag er det min fødselsdag, hurra, hurra huuurrraaaaaa!!! Hehe, jaa. Det er sku skønt, så er jeg 17 år, der er et år til jeg er 18 og kan bestemme fuldkommen over mig selv og få kørekort, KOM GLAD. Men nu skal jeg jo bare nyde mit sidste år som "barn"! 
I lørdags var jeg ret fuld, hvis i ikke lige lagde mærke til mig blog indlæg. Ja, jeg var totalt vissen. Vi holdt surprise party / afskedsfest for Oliver  (Michella's lillebror) og det var super hyggeligt, der var masse af drikkelse og masser af mad, og det var super lækkert! Igår sov jeg så tømmermænd ud, puhaaa. AM havde det vidst heller ikke helt for godt ;-))) Men altså, Oliver rejste til Caribien igår, hvor han skal ned på sådan en skole som er på en båd. Der skal han være i 9 måneder! Så vi ser først lille Oli om 9 måneder, åh. Det er lidt hårdt, især for Noa, Bonnie og Michella. Og Oliver's venner og familie selvfølgelig. Jeg kommer også til, at savne ham! 
Noa som krammer Oliver i lufthavnen. Jeg var ikke selv med derinde, så har hugget billedet fra Bonnie. Det er simpelthen et mega sødt billed!



Nå, nu kan jeg se solen kigger frem. Det var da altid noget! Det har ellers øs regnet hele dagen. Nu tror jeg at jeg vil smutte, stene noget tv med AM og måske spise noget frokost. Familien kommer til lagkage iaften, det bliver hyggeligt! Håber på at få bare lidt gode gaver (evt. PENGE!!!) hihi. Får jo ikke gave af Farmand, han gav mig jo Fabian <3

MØSSER!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar