søndag den 19. august 2012

Pictures & Weekend

Ja, nu fik jeg så lige taget lidt billeder OG afprøvet mit nye redigeringsprogram! Og der er altså nogle totalt fede effekter, jeg er helt tosset med dem! Det giver ligesom et lille "pimp". Tog ikke kun billeder af mig selv, da Trunte kom forbi og jeg syntes hun var en lidt bedre "model" end mig selv! Billederne af hende er da for dejlige. De blev ikke lige så overredigeret da jeg syntes det var lidt synd. Skidt med dem af mig ;-)






Nå, men ellers har jeg været i cirkus idag med Michella (det fik jeg af hende i fødselsdagsgave, vi sad på første række "logue pladserne") det var totalt hyggeligt! Vi gik lige lidt i barndom igen tror jeg :-)
Fra torsdag til fredag havde vi overnatning på skolen, det var jo også mega hyggeligt, selvom jeg kom lidt halv sent i seng, haha. Men skidt pyt, vi er unge, vi kan klare det! Ellers lavede jeg ikke så meget fredag (sov) endte også ret tidligt i seng, var totalt smadret! Lørdag sov jeg længe (laver ikke andet end at sove?!?!) og ventede på Michella fik fri, så vi kunne komme afsted ud at ride! Det var sku rart! Efter der, hjem til Bonnie og lave mad og hygge! Skøønt skøønt. Og idag, ja, det har i jo hørt om.... Hvis du ikke fangede den, så var jeg jo i cirkus, haha. ej, det var lidt flabet skrevet.
Nu skal jeg æde. Kan være jeg skriver igen senere. MØS

Pictures talks. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar