onsdag den 31. oktober 2012

Tak til min elskede mor

Min skønne mor har givet mig nogle dejlige ting i dag!

En jakke, i orange, som er er ret så fed!
Lady Gaga's parfume, Fame! (Kommer der billed ind af)
Og to kartoner smøger (ved godt det er skidt :-( , men ryger kun til fester!!!)

Det er rigtig rigtig dejligt, at hun har sådan nogle gaver med til mig. Det var ikke længe jeg var sammen med hende, i forhold til hvor lang tid siden det er jeg har set hende! Og savner hende allerede :-( men ser hende igen til februar, hvor Michella og jeg pakker kufferterne og tager en tur til det varme land, Qatar!

Vil uploade billed af jakken imorgen, hvis jeg kan nå det.
Er i praktik som dyrelæge, og har "vagt" til kl 19 imorgen! Så det er lidt sent. Skal dog først møde kl. 13, men skal nå ud at ride inden!

Godnat derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar