søndag den 20. januar 2013

Feber

Åh. Min søndag er så lige blevet brugt på af pleje min syge hest og vente på dyrelæge. Fabian har fået 39,6 i feber, så det er ikke så godt. Han fik mega rystetur og var lige ved at falde om kuld da jeg var igang med, at sadle op. Så Michella og jeg skyndte os, at få ham ind i boksen så han ikke skulle vælte ude på staldgulvet.
Han har det heldigvis bedre nu, og spiser masser af wrap. Det er aldrig sjovt når ens dejlige dyr bliver syge! Jeg tog derud halv tolv og er lige kommet hjem. Jeg fryser SÅ meget!

Imens vi ventede på dyrelægen fik Michella og jeg ned til søen og tog nogle billeder. Jeg syntes, at dette billed under her blev det bedste. Jeg har redigeret i lyset, derfor det er så lillat. Jeg syntes det er fedt! 




Imorgen er det skole og hvor jeg ikke magter det! Skal fremlægge om Herman Bang og jeg kan overhovedet ikke overskue det. Det er mega røvsygt. 
Så er det godt, at jeg kan høre noget god musik, mmh ;-)



1 kommentar:

  1. Nåhr, stakkels lille mus :( Håber at han har/får det bedre.

    Og rigtig flot billede :) Det ser faktisk ret fedt ud med den lilla farve, ja ;)

    Kh. Anna-Sophie :)
    www.annasophie-pocahontas.blogspot.dk

    SvarSlet