torsdag den 24. januar 2013

How i draw

 Tja, jeg sidder her og keder mig.. har det faktisk sygt dårligt.. Så har bare siddet og tegnet endnu en enhjørning. Tror jeg er i en enhjørninge periode af en art. Og det med, at tegne med kuglepen, det er virkelig for nice, det køre totalt!

Men jeg er sådan en type, som tager billeder undervejs jeg tegner, fordi jeg selv syntes det er meget sjovt, at se hvordan den udvikler sig fra skitse til en færdig tegning. Jeg syntes, at jeg vil dele det med jer, hvis der sidder nogen derude, som også syntes sådan noget er meget "sjovt", "spændende" at se :-)

Her er tre eksempler på noget af det jeg har lavet og taget billeder af undervejs. Et fra i dag, fra igår og fra 2011.

Fra i dag:

Skitse


Færdig



Den fra igår:

Skitse


Under halvvejs ca.


Færdig


Fra 2011:

Optegning



Sorte og gule farver/skygger tilføjet

Færdig





2 kommentarer:

  1. Waauw det må jeg sige! Jeg har trykket følger, er du ikke sød at følge min? http://wildkangaroos.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! - og jo, vil selvfølgelig gerne følge dig også :-)

      Slet