tirsdag den 15. januar 2013

På den igen!


Så nu syntes jeg simpelthen at jeg har haft lyst til, at blogge i mega lang tid, men har ikke en skid fået taget mig sammen til det, fordi jeg syntes det virkede lidt kedeligt når folk ikke rigtigt læser med.. Men jeg opgiver ikke håbet, og håber stadig at jer som har læst med, stadig vil følge med! 

Nu er vi jo inde i det nye år, og det hele har bare været så nice. Jeg kan virkelig ikke klage. Har det fantastisk! 

Danish Horse College var virkelig fedt, og lige noget for mig. Men jeg tror ikke, at jeg kan starte der næste år pga. økonomi og sådan nogle ting, øv! Men så må jeg jo vente et år mere, og så starte der! 

Min jul var også god, og fik gode gaver. Det aller bedste er nok Timberland støvlerne fra min kære mor. Mums.

Nytår var også virkelig lækkert, det holdte jeg i Ugerløse sammen med mine fantastiske piger Nina, Sarah og Michella! Og så kom der ellers bare en masse andre mennesker. Det var nice og der var sgu gang i den! Men hold da kæft et helvede at ryde alt det konfetti op med syge tømmermænd! :O 

I fredags var jeg i til fest / i byen, og så blev Maya og jeg enige om, at hun skulle komme til Sorø og feste med mig, så det gjorde hun! Damn det var sgu hyggeligt, især at se Maya igen! Og jeg var godt nok fuld.. I hvidvin, goooood. 

På fredag står den på 18'års hos Morten fra min efterskole, så det vil sige endnu mere HVIDVIN!!! Mums. Jeg glæder mig til, at se alle HE aberne igen <3 








P.S. jeg håber også i havde en lige så god jul og et fantastisk nytår som jeg selv havde!



I høre snart fra mig igen, nu vil jeg tage mig sammen til, at tage ud til min hest og skridte ham, da han er halt! :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar