mandag den 28. januar 2013

Question, Fabian osv.


Question

Jeg er forresten begyndt at ride en hest, som hedder Question. Den har fået navnet Question på grund af spørgsmålstegnet i hendes hoved. Det er totalt sødt. Det er en Dansk Varmblods hoppe. Hun er vidst kun 4-5 år, så hun kan ikke meget, og hun er fuld af krudt. Men sød, det er hun altså! Jeg rider hende kun når hverken hendes ejer eller halvpart kan komme derud, så det kommer ikke til, at være så tit. Red hende første gang i torsdags og så igen i lørdags. Jeg håber virkelig at Fabian snart bliver klar til, at ride igen! Han havde det ikke så godt igår, og kunne ikke engang tage hans temperatur, da jeg havde termometret i min jakkelomme derhjemme. Igår var også sidste gang jeg skulle give ham antibiotika, 7, 9, 13! Jeg krydser fingre for, at han har det bedre i dag og i det mindste vil gå lidt. Min plan var, at trække ham et par omgange inde i ridehuset igår, men han ville slet ikke med ud af boksen, det lille pus! Jeg tror han keder sig virkelig meget, han hader at stå inde. Det er også så synd for ham altså! 

Fabian får antibiotika.



Forresten så fremlagde jeg OSO i fredags, det gik faktisk OK. Glæder mig til, at se hvad jeg får af karakter!

PS. jeg havde en virkelig kedelig weekend, og søndag var nok værst. Den værste dag i mit liv, er nok søndag og jeg aner ikke hvorfor?! Så derfor tog jeg det her "dulle" billed af mig selv. Rent til grin folkens! ;-)

Jeg havde en røv kedelig søndag igår.



GOD MANDAG!

  

1 kommentar:

  1. En rigtig sød hest! søndage er lidt kedelige!! :D
    Jeg har en give-away kørende på min blog, og ville høre om du kunne tænke dig og deltage?
    http://kom-se.blogspot.dk/2013/01/black-mask-give-away.html

    SvarSlet