søndag den 20. januar 2013

Yes sir.

Hvad så? Køre det?

Jeg er godt nok træt i dag! Var til Morten's 18 års i Lundby igår, og hold kææææft hvor var det bare mega hyggeligt altså! Først varmede vi op hos Sofie med pizza og en masse makeup! Det var skønt.
Da vi ankom til Lundby og hen til forsamlingshuset, så vi alle de andre dejlige hoveder fra HE, hold nu op hvor var det altså bare dejligt. Jeg har virkelig savnet jer.. Savner jer stadig i min hverdag! Desværre var det ikke alle som var der :-(
Jeg blev godt nok ret så fuld, og blev mega sur fordi nogle kaldte mig en klam kælling. Ups. Shit happens, når man er fuld. Men! Det blev godt igen. Min far kom og hentede mig og Sofie kl..... jeg kan ikke huske hvad klokken var! Men tak for det farmand. du er en skat når du gider køre hele vejen til Lundby for, at hente din fulde datter og hendes fulde roomie. mmh.

I morges ringede mit vækkeur klokken halv otte, FEDT. Jeg skulle ned og spise min morgenmad og tage min pille. (Jeg er begyndt på noget nyt medicin) Jeg fik direkte i seng igen bagefter, og halvsov i to timer, da klokken var 10 kunne jeg nemlig ikke sove mere. Også  selvom jeg havde det mega dårligt, og var bare ville sove! Sofie tog hjem kl halv et. Det var så hyggeligt, at se hende igen! Årh.

Ellers har jeg bare siddet ude på min fars Jaguar lager og stenet, og været ude hos Fabian. Han gik virkelig flot i dag. God hyp! 



Elsker jer tøser og homo <3





Ingen kommentarer:

Send en kommentar