tirsdag den 5. februar 2013

Fabian, bliv rask!

Da jeg var ude hos Fabian i dag, var han desværre blevet lidt skidt igen :-( Ih, håber dælme snart, at han bliver rask igen, så vi kan komme igen med noget seriøs spring træning igen! Men han virkede sådan lidt træt, og havde ikke spist sit morgen halm og wrap, han havde heller ikke spist sit morgenmad helt op. Feber havde han ikke noget af, heldigvis. Hans ben var hævet lidt igen, men det kan det jo lige så godt være også fordi, at han ikke har været ude, at gå rigtigt i ca. tre uger jo. Helle syntes, at jeg skulle skridte ham i 20 min og så se hvordan han gik i traven. I traven var han ikke rent gående, desværre. Så jeg skridtede af igen og gik ind og sadlede af. Jeg håber han har det bare lidt bedre imorgen.
Ellers så fik jeg redet Q i dag, der var mange inde i ridehuset, så hun var ikke så koncentreret at ride på i dag, så fik ikke meget ud af det. Jeg var heller ikke helt selv på toppen, så det passede mig faktisk fint.

Nå, jeg er totalt smadret, så tror at jeg vil hoppe over i min seng med min bærbar og stene Paradise Hotel fra imorgen af på Viaplay! ;) Og hvis jeg ikke kan sove efter det, så lovede jeg Sofie at tjekke noget ud som hedder Ghost Adventures! Spændende!

Godnat derude, vi ses til endnu en dag imorgen! :D

1 kommentar: