tirsdag den 5. februar 2013

For lidt søvn og influenza!

Åh ja, lørdag var simpelthen så hyggeligt. Og så sov jeg hjemme hos Cille. Mega hyggeligt. Vi fik dejlig mad, som Marie havde lavet (sådan noget Thaimad) for pokker det smagte DEJLIGT! Mums. Derefter hyggede vi ellers bare med børne MGP ;)
Da vi var nede og aften fodre i stalden, skete det der bare ikke måtte ske! Cille bedte Marie og jeg om at lukke vinduerne til boksene (skal lukkes udefra) og da vi kom til Lamses boks (Cille's hest) kunne vinduet bare ikke lukkes!Vi kæmpede og kæmpede, og til sidst fik Marie trykket på ruden så det bare sagde smæld og så smadrede den. Så vi måtte ringe efter Helle (Cille's mor, som ejer stalden) og hun var jo selvfølgelig ude hos nogen af deres venner og spise. Nå men vi fik flisteret ruden ind i affaldsposer og gaffa, og samlet glasskår. Heldigvis skete der ikke noget ellers. Heller ikke med Lamse!
Marie tog hjem da klokken blev en tolv, et tiden tror jeg, og så sad Cille og jeg og ventede til en tre tiden (vi skulle hente hende forældre hos nogle af deres venner LANGT ude på landet) og så besluttede vi os altså for, at gå i seng og så bare stå op når de ringede efter os. Vi havde lige lagt os, og var lige faldet i søvn da de ringede. Puuuha, mig og Cille afsted ud på landet. Mega trætte! Vi fik hentet dem og så skulle Helle da lige snakke løs en times tid da vi kom hjem, det var hyggeligt, men hårdt for os dagen efter da vi skulle op halv ni og ordne stald! ;) Jeg tror maks. jeg var sovet 4½ time den nat, og natten til lørdag sov jeg også kun maks. de 3-5 timer. ALT FOR LIDT SØVN. Jeg var også bare smadret om søndagen, plus at jeg følte mig halvsløj. Jeg tog med Cille og Helle ud til et større ridehus i Slagelse for, at filme Cille's kür og tage tid på det, så de kan få lavet musik til det, og derefter hjem til stalden igen hvor jeg lige skulle skridte / trave Fabian (han ville så kun galopere).

Ikke så kønt et billed af os ;-)

Tak for en virkelig dejligt weekend, der har sgu været gang i den! 




Natten til mandag fik jeg så noget influenza, altså ondt i halsen, ondt i ørene, feber og frøs hele tiden. Ikke sjovt! Så jeg var hjemme igår, og sov HELE dagen! og i dag, har jeg det faktisk bedre, stadig sløj. Så tror måske, at jeg kan komme i skole imorgen.
Jeg skal ihvertfald bare være frisk inden lørdag, der tager Michella og jeg jo til Qatar hele vinterferien. Ned til min dejlige mor!!! Hold da kæææft hvor jeg glæder mig! Bliver SÅ dejligt.

Ellers så har jeg faktisk ikke så meget mere, at fortælle om min weekend. Fik jo lidt om den i lørdags også.

Forsat god dag derude! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar